Video 16 juli 2013


2 kommentarer:

  1. Hej Anne-Mette og Michael

    Tak for en skøn video fra jeres pragtfulde paradis, hvor ser det hele velplejet og gennemtænkt ud. Der ville jeg godt være sommerfugl hele sommeren.
    Nu er det så jeg spørger mig selv om?
    Hvorfor er vi ikke født med vinger?
    Hvorfor har vi ikke svømmehud?
    Hvorfor er det så svært at komme til jeres skønne ø?
    HVORFOR HVOROR HVORFOR........................
    Ja, sådan kunne jeg blive ved, håber det lykkes på et tidspunkt, men indtil da vil jeg sidde med min store tryne inde i skærmen og nyde hver et billeder fra jeres paradis.
    Rigtig god dag til jer begge.

    Knus herfra det midtfynske, Pia


    SvarSlet
  2. Ich besuche euren Garten immer sehr gerne...ihr habt ein vielfältiges Sortiment an Pflanzen...Es ist wunderschön sich kleine Anregungen zu holen....Lieben Gruß Erwin

    SvarSlet